Obchodní podmínky
I. Základní ustanovení
-
Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“) jsou vydané dle
§ 1751 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen „občanský zákoník“)
Conspiro qua, s.r.o.
IČ: 03997804
DIČ: CZ03997804
se sídlem: Nábřežní 491/2, 73542 Těrlicko
Společnost je vedená pod spisovou značkou C 61886 Krajského soudu v Ostravě.
kontaktní údaje: Gabriela Krátká Dardová
email: kratka@con-spiro.cz
telefon: +420 603 338 162
(dále jen „poskytovatel“)
-
Tyto obchodní podmínky upravují vzájemná práva a povinnosti poskytovatele a objednatele, který uzavírá smlouvu o poskytování služeb a odběru zboží v rámci své podnikatelské činnosti (dále jen „objednatel“)
-
Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí smlouvy o poskytování služeb a odběru zboží. Odchylná ujednání v kupní smlouvě mají přednost před ustanoveními těchto obchodních podmínek.
-
Tyto obchodní podmínky a smlouva o poskytování služeb a odběru zboží se uzavírají v českém jazyce.
II. Informace o službách a cenách
-
Zajišťujeme pro firmy úklidy pravidelné i jednorázové. Naši zaměstnanci jsou vždy dobře zaškoleni a pracují podle detailně vypracovaných plánů. Úklidy a čištění mohou probíhat ručně, strojově nebo pomocí speciální techniky.
-
Provádíme zejména:
-
Pravidelný úklid
-
Zametání a mytí podlahových ploch,
-
hloubkové mytí podlah strojem,
-
čištění schodišť,
-
mytí oken, výškové mytí oken a opláštění budov,
-
mytí výrobních technologií,
-
čištění koberců a čalounění,
-
„oživení“ linolea a jeho ošetření polyuretanovými vosky.
-
a další.
-
-
Informace o konkrétních službách, včetně uvedení cen jednotlivých služeb jsou vždy ujednány smluvně.
-
V rámci poskytování služeb úklidu je možné dodávat také spotřební zboží. Ceny zboží jsou stanoveny individuálně v závislosti na jeho pořizovací ceně.
III. Objednávka a uzavření kupní smlouvy
-
Náklady vzniklé objednateli při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory), hradí objednatel sám. Tyto náklady se neliší od základní sazby.
-
Objednatel provádí objednávku služeb prostřednictvím kontaktování poskytovatele s poptávkou nebo přijetím nabídky ze strany Conspiro qua, s.r.o.
-
Po uskutečnění objednávky bude s objednatelem sjednána individuální smlouva o poskytnutí služeb.
IV. Platební podmínky a dodání zboží
-
Cenu služeb, zboží a případné náklady spojené s dodáním zboží dle smlouvy objednatel uhradí zaplacením faktury.
-
Zboží je objednateli dodáváno dodáno:
-
na adresu určenou v smlouvě o poskytování služeb
-
Při převzetí zboží je objednatel povinen zkontrolovat neporušenost zboží a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit.
-
Objednatel nabývá vlastnické právo ke zboží jeho převzetí. Odpovědnost za nahodilou zkázu, poškození či ztrátu zboží přechází na kupujícího okamžikem převzetí zboží nebo okamžikem, kdy měl kupující povinnost zboží převzít.
V. Práva z vadného plnění
-
Objednatel se v případě reklamací řídí smlouvou a jejím ujednáním. Poskytovatel při řešení reklamací jedná na základě smlouvy a reklamačního řádu.
-
Zjistí-li objednatel nedostatky v provedeném úklidu, je povinen o tom informovat poskytovatele - Conspiro qua, s.r.o. Společnost Conspiro qua, s.r.o. informuje prostřednictvím reklamačního formuláře, který je přílohou smlouvy o úklidu a zároveň je uveden v reklamačním řádu, a to nejpozději do 3 dnů poté, co nedostatek zjistí a bez zbytečného odkladu. Vyplněnou přílohu č. 4 zašle objednatel na e-mail: obchod@con-spiro.cz.
-
Společnost Conspiro qua, s.r.o. neprodleně, nejpozději však do 3 dnů poté, co obdržel přílohu č. 4 zajistí přezkoumání reklamace a projedná s objednatelem možnosti nápravy.
-
V případě oprávněné reklamace odstraní poskytovatel nedostatky v dohodnuté lhůtě nebo, nebyla-li lhůta dohodnuta, bez zbytečného odkladu po projednání reklamace dle předchozího odstavce. Pokud není odstranění nedostatků možné, je poskytovatel povinen poskytnout objednateli odpovídající slevu z ceny.
-
Výše slevy bude stanovena s ohledem na počet a závažnost nedostatků na základě dohody zástupců obou účastníků ve věcech smluvních. Poskytnutá sleva bude objednateli započítána při nejbližší fakturaci.
VI. Mimosoudní řešení sporů
-
K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: https://adr.coi.cz/cs. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím z kupní smlouvy.
-
Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013 o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).
-
Poskytovatel je oprávněn k prodeji zboží a poskytování služeb na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.
VII. Závěrečná ustanovení
-
Veškerá ujednání mezi společností Conspiro qua, s.r.o. a objednatelem se řídí právním řádem České republiky. Pokud vztah založený smlouvou obsahuje mezinárodní prvek, pak strany sjednávají, že vztah se řídí právem České republiky. Tímto nejsou dotčena práva spotřebitele vyplývající z obecně závazných právních předpisů.
-
Společnost Conspiro qua, s.r.o. není ve vztahu k objednateli vázán žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) občanského zákoníku.
-
Všechna práva k webovým stránkám společnosti Conspiro qua, s.r.o., zejména autorská práva k obsahu, včetně rozvržení stránky, fotek, filmů, grafik, ochranných známek, loga a dalšího obsahu a prvků, náleží společnosti poskytovateli. Je zakázáno kopírovat, upravovat nebo jinak používat webové stránky nebo jejich část bez souhlasu.
-
Smlouvy o poskytování služeb a dodávání zboží včetně obchodních podmínek jsou archivovány prodávajícím v elektronické podobě.
-
Znění obchodních podmínek může prodávající měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek.
Tyto obchodní podmínky nabývají účinnosti dnem 1.2.2024
Reklamační řád
I. Základní ustanovení
Společnost Conspiro qua, s.r.o. stanovuje touto směrnicí základní podmínky pro úpravu práva kupujícího z vadného plnění (dále jen "reklamace"). Reklamace musí být vždy uplatněna v souladu s tímto reklamačním řádem. Záležitosti tímto reklamační řádem neupravené se řídí právním řádem České republiky. Prodávající seznámil kupujícího s tímto reklamačním řádem vhodným způsobem a na žádost kupujícího mu jej předá v textové podobě, převážně je součástí smlouvy. Tento reklamační řád je v souladu se zákonem č. 89/2012 Sb. Občanský zákoník a zákonem č. 634/1992 Sb. o ochraně spotřebitele. Tato směrnice je závazná pro společnost Conspiro qua, s.r.o.
Jednotlivé smlouvy o poskytnutí služby a jejich ustanovení týkající se reklamace jsou nadřazené této směrnici.
II. Prodávající neodpovídá za vady v těchto případech
-
je-li vada na věci/službě v době převzetí a pro takovou vadu je sjednána sleva z kupní ceny,
-
jde-li o zboží použité a vada odpovídá míře používání nebo opotřebení, které mělo zboží při převzetí kupujícím,
-
jde-li o vadu na službě, zjištěnou po převzetí služby odpovědnou osobou zákazníka a po podepsání zakázkového listu,
-
jde-li o vadu na službě způsobenou provozem zákazníka,
-
vada vzniklá na věci opotřebením způsobeným obvyklým užíváním, nebo vyplývá-li to z povahy věci (např. uplynutím životnosti),
-
je způsobena kupujícím a vznikla nesprávným užíváním, skladováním, nesprávnou údržbou, zásahem kupujícího či mechanickým poškozením,
-
vznik nedostatku na službě byl způsoben mimořádnou nepředvídatelnou a nepřekonatelnou překážkou, která vznikla nezávisle na vůli poskytovatele,
-
vada vznikla v důsledku vnější události mimo vliv prodávajícího.
-
V případě že vznik nedostatku byl způsoben mimořádnou nepředvídatelnou a nepřekonatelnou překážkou, která vznikla nezávisle na vůli poskytovatele, není objednatel oprávněn požadovat slevu ze sjednané ceny.
-
III. Uplatnění reklamace
III.1. Reklamace zboží
Společnost Conspiro qua, s.r.o. poskytuje svým zákazníkům převážně služby a neprovozuje obchod ani eshop, kde by bylo možné samostatně zakoupit zboží. Proto se reklamace zboží vztahuje ke službě, při které může být zákazníkovi dodáváno a fakturováno zboží potřebné k provedení služby na základě smlouvy o provedení služby - úklidu.
Kupující má právo uplatnit reklamaci zboží u společnosti Conspiro qua, s.r.o., v kterékoliv jeho provozovně, nebo písemným, telefonickým a osobním sdělením provoznímu manažerovi nebo provoznímu řediteli - nikdy však pracovníkovi úklidu.
Kupující je povinen reklamované zboží přestat používat a pro uznání reklamace předat společnosti Conspiro qua, s.r.o. spolu s důvodem reklamace doloženým právě oním zbožím.
V případě uznání reklamace bude na základě domluvy snížena měsíční fakturace o poškození zboží a zboží bude dále používáno, zboží bude nahrazeno nebo dále dle domluvy.
III.2. Reklamace služeb
Zjistí-li objednatel nedostatky v provedeném úklidu, je povinen o tom informovat poskytovatele - Conspiro qua, s.r.o.. Společnost Conspiro qua, s.r.o. informuje prostřednictvím reklamačního formuláře, který je VŽDY 2. přílohou smlouvy o úklidu (u pravidelného úklidu) a zároveň je uveden v reklamačním řádu, a to nejpozději
do 3 dnů poté, co nedostatek zjistí a bez zbytečného odkladu.
Vyplněnou přílohu č. 2 zašle objednatel na e-mail obchod@con-spiro.cz.
Společnost Conspiro qua, s.r.o. neprodleně, nejpozději však do 3 dnů poté, co obdržel přílohu č. 2 zajistí přezkoumání reklamace a projedná s objednatelem možnosti nápravy.
IV. Oprávněná reklamace služeb
V případě oprávněné reklamace odstraní poskytovatel nedostatky v dohodnuté lhůtě nebo, nebyla-li lhůta dohodnuta, bez zbytečného odkladu po projednání reklamace dle předchozího odstavce. Pokud není odstranění nedostatků možné, je poskytovatel povinen poskytnout objednateli odpovídající slevu z ceny nebo jinou sjednanou náhradu (např. doplňkovou službu ZDARMA, př. vytepování koberce v jedné kanceláři).
V. Sleva s ceny služby
Výše slevy bude stanovena s ohledem na počet a závažnost nedostatků na základě dohody zástupců obou účastníků ve věcech smluvních. Poskytnutá sleva bude objednateli započítána při nejbližší fakturaci.
VI. Reklamace v případě jednorázových zakázek
Jednorázová zakázka se pro účely reklamačního řádu definuje jako taková služba, pro kterou je sepsán Zakázkový list, která neprobíhá pravideně a o které se jedná jako o jedorázové zakázce.
Za reklamaci jednorázové zakázky se považuje stížnost, námitka nebo připomínka na úklid od kompetentní osoby ze strany zákazníka v souladu se zadáním jednorázové zakázky, během úklidu nebo poznámka v předávacím protokolu podepsaná kompetentní osobou.
Za reklamaci jednorázové zakázky se nepovažují žádné dodatečné námitky nebo připomínky podané po podepsaní předávacího protokolu ze strany zákazníka.
K připomínkám ze strany zákazníka po podepsání předávacího protokolu nebude přihlíženo. Připomínky převyšující rámec zadání jednorázovky budou brány jako poptávka po další službě nebo navýšení a bude se k nim takto přistupovat.
VII. Faktický postup při reklamaci služeb
-
Reklamací se rozumí vada na provedení služeb, na kterou je upozorněno pouze formou reklamačního formuláře, nikoliv jinak.
-
Reklamační formulář obdrží společnost Conspiro qua, s.r.o. prostřednictvím e-mailové adresy:
obchod@con-spiro.cz, kterou spravuje provozní ředitel. -
Provozní ředitel ve spolupráci s příslušným provozním manažerem posoudí situaci a s druhou stranou sjedná případnou nápravu ve sjednaném čase, zpravidla do 3 pracovních dnů od obdržení reklamačního formuláře.
-
Provozní ředitel vyjedná nápravu a řešení s druhou stranou.
-
Společnost Conspiro qua, s.r.o. postupuje dále dle pokynů provozního ředitele.
-
V případě, že reklamaci skrze reklamační formulář dostane na mail, nebo jinak jakýkoliv jiný zaměstnanec z jakýchkoliv důvodů (pravidelná komunikace se zákazníkem, mylné pochopení reklamací zákazníkem, reklamační formulář odesílá ze strany zákazníka neinformovaná osoba kontaktů z webových stránek atd.) je povinen jej neprodleně předat provoznímu řediteli a informovat ho. Zároveň zákazníka informuje, že reklamaci předal provoznímu řediteli, který s nimi bude dále v rámci řešení reklamace komunikovat.
VIII. Reklamační formulář pro služby
Reklamační formulář je standartně přílohou smlouvy. K reklamaci se využije taková verze reklamačního formuláže, který je uveden jako příloha ke smlouvě a to z důvodu spárování čísla smlouvy s číslem reklamačního formuláře. Za platný však bude považován i obecný reklamační formulář viz. níže. Při podpisu smlouvy zákazník podepisuje zároveň převzetí svého reklamačního formuláře v elektronické podobě a může jej tedy využívat k reklamacím.